مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-09سياسي

حمله تروریستی به زائران امام کاظم (علیه السلام) +جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دجله، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به جزییات انفجار پل الائمه پرداخت و از مردم خواست که شایعه پراکنی نکنند.

- حمله تروریستی به زائران امام کاظم (علیه السلام) +جزییات سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق جزییات جدیدی از حمله تروریستی به زائران امام موسی کاظم(ع) را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از دجله، یحیی رسول سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به جزییات انفجار پل الائمه پرداخت و از مردم خواست که شایعه پراکنی نکنند.

وی با اشاره به اینکه حرکت زائران به شکل عادی به سمت حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) ادامه دارد گفت: اوضاع کاملا تحت کنترل است و نیروهای امنیتی به عملیات جستجو گسترده در محل حادثه پرداخته اند.

از سوی دیگر اداره اطلاع رسانی امنیتی عراق به آمار انفجار مذکور پرداخت و اعلام کرد که بر اثر انفجار نارنجکی که در نزدیکی پل الائمه منفجر شده است یک زن شهید شده است و کادر درمانی با نظارت دکتر حسن التمیمی وزیر بهداشت در حال عمل جراحی سه نفر از افراد زخمی شده هستند.

در بیانیه اداره اطلاع رسانی عراق آمده است: بقیه زخمی شدگان تحت درمان قرار گرفته اند و از بیمارستان مرخص شده اند زیرا جراحات آنها سطحی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تروریستی به زائران امام کاظم (علیه السلام) +جزییات

حمله تروریستی به زائران امام کاظم (علیه السلام) +جزییات