مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-09سياسي

توانمندسازی آموزشی بیش از 60 هزار معلم در دانشگاه شهید بهشتی


مسئول علمی «طرح ملی مربیگری یادگیری الکترونیکی» دانشگاه شهید بهشتی از توانمندسازی آموزشی بیش از 60 هزار معلم در این دانشگاه خبر داد و گفت: این برنامه در قالب طرح برگزاری طرح ملی «مربیگری یادگیری الکترونیکی» از نیمه دوم اردیبهشت ماه 1399 آغاز شده است.

- مسئول علمی طرح ملی مربیگری یادگیری الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی از توانمندسازی آموزشی بیش از 60 هزار معلم در این دانشگاه خبر داد و گفت: این برنامه در قالب طرح برگزاری طرح ملی مربیگری یادگیری الکترونیکی از نیمه دوم اردیبهشت ماه 1399 آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی رضایی­ زاده ضمن تأکید بر رسالت اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی در جهت گسترش یادگیری الکترونیکی، گفت: واقعیت این است که ما در یک جهان پیوسته در حال تغییر زندگی می کنیم و این تغییرات در همه ابعاد زندگی ما به چشم می آید.

دانشگاه و محیط های آموزش عالی نیز خارج از این مجموعه نبوده و همواره متأثر از این تغییرات هستند.

در عصر فناوری که سرعت این تغییرات به مراتب چشمگیرتر و پرسرعت تر است، شناسایی و درک این تغییرات و سازگاری و انطباق محیط های آموزشی ما با این تغییرات اهمیت دوچندانی می یابند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروزه دانشگاه ایده ­آل، دانشگاهی است که با سایر محیط های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه درهم تنیده باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی آموزشی بیش از 60 هزار معلم در دانشگاه شهید بهشتی

توانمندسازی آموزشی بیش از 60 هزار معلم در دانشگاه شهید بهشتی