مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-09بين الملل

جاسیندا آردرن: بعید است نیوزیلند جمهوری شود


به دنبال مصاحبه جنجالی پسر ولیعهد بریتانیا و همسرش و با افزایش درخواست ها از کشورهای مشترک المنافع برای حذف الیزابت دوم به عنوان رییس کشور، - به دنبال مصاحبه جنجالی پسر ولیعهد بریتانیا و همسرش و با افزایش درخواست ها از کشورهای مشترک المنافع برای حذف الیزابت دوم به عنوان رییس کشور، نخست وزیر نیوزیلند گفت بعید است که کشورش به جمهوری تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند با این پرسش مواجه شد که آیا چهره ناخوشایندی که شاهزاده هری و مگان مارکل از خاندان سلطنتی بریتانیا به تصویر کشیدند، موجب قطع روابط قانونی نیوزیلند و بریتانیا می شود یا خیر.

آردرن گفت: من قبلاً گفته ام که تمایل زیادی در نیوزیلندی ها برای تغییر قابل توجه در تنظیمات قانونی خودمان احساس نکرده ام و انتظار ندارم که به سرعت تغییری ایجاد شود.

نیوزیلند یک سلطنت مشروطه است و الیزابت دوم، ملکه بریتانیا نقش فرمانروای آن را ایفا می کند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که صبح دوشنبه نارضایتی هایی از خاندان سلطنتی بریتانیا در توییتر با هشتگ سلطنت را ملغی کنید به چشم می خورد.

نیوز امریکاز که نشریه هایی در کاراییب و آمریکای لاتین دارد، در سرمقاله ای نوشت: زمان آن فرا رسیده است که این ملت های کاراییب خود را از بردگی ذهنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسیندا آردرن: بعید است نیوزیلند جمهوری شود

جاسیندا آردرن: بعید است نیوزیلند جمهوری شود