مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-09اقتصادي

قیمت موز اعلام شد: گران تر از 25 هزار تومان ممنوع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به افزایش بی رویه قیمت موز در سطح بازار و تاثیر قیمت این محصول بر قیمت و وضعیت سایر میوه ها، - مقرر شد واردکنندگان متقاضی در ازای صادرات سیب، با هدایت و راهبرد اتحادیه های صنفی موز های وارداتی را در شبکه های رسمی توزیع صنفی و با رعایت قیمت مصوب هر کیلو 25 هزار تومان به مصرف کننده ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به افزایش بی رویه قیمت موز در سطح بازار و تاثیر قیمت این محصول بر قیمت و وضعیت سایر میوه ها، گفت: علت افزایش قیمت موز موانعی بود که در واردات موز ایجاد شده بود، اما با پیگیری های انجام شده سامانه ثبت سفارش، باز و واردات موز در ازای صادرات سیب امکان پذیر شد.

به گفته وی، مقرر شد واردکنندگان متقاضی در ازای صادرات سیب، با هدایت و راهبرد اتحادیه های صنفی موز های وارداتی را در شبکه های رسمی توزیع صنفی و با رعایت قیمت مصوب هر کیلو 25 هزار تومان به مصرف کننده ارائه دهند.

به عبارت دیگر واردکنندگان و سایر بخش های زنجیره باید سود مناسب را رعایت کنند تا محصول با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.

منبع: نبض بورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت موز اعلام شد: گران تر از 25 هزار تومان ممنوع

قیمت موز اعلام شد: گران تر از 25 هزار تومان ممنوع