مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-09اقتصادي

فروش روغن به شرط خرید سایر اجناس تخلف است/ مردم با 124 تماس بگیرند


مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: فروش روغن در قبال خرید سایر اجناس تخلف است و وظیفه نظارت و برخورد با این تخلفات به عهده صمت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پیرو گزارشات مردمی مبنی بر عدم فروش روغن توسط مغازه داران و فروش این کالا به شرط خرید سایر اقلام، خبرنگار فارس این موضوع را پیگیری کرده است.

کیقباد قنبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: فروش روغن در قبال خرید سایر اجناس تخلف است و وظیفه نظارت و برخورد با این تخلفات به عهده صمت است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی با 124 تماس بگیرند، عنوان کرد: در استان هیچ گونه کمبودی در خصوص تأمین روغن وجود ندارد.

وی افزود: یک هزار و 100 تن روغن برای تأمین نیاز خانوار و 300 تن برای صنعت در کارخانه نهان گل های بی کیفیت کاهش می یابد قنبری اضافه کرد: در خصوص شکر هیچ گونه کمبودی نداریم پنج هزار تن برای صنعت و یک هزار و 200 تن برای خانوار آماده توزیع است و با توجه به تقاضای بازار توزیع خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: اگر نانوایی ها نان با کیفیت تولید نکنند سهمیه آرد آن ها کاهش پیدا می کند و در اختیار نانوایان دیگر که کیفیت تولید بالا دارند قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش روغن به شرط خرید سایر اجناس تخلف است/ مردم با 124 تماس بگیرند

فروش روغن به شرط خرید سایر اجناس تخلف است/ مردم با 124 تماس بگیرند