مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 03:152021-03-08سياسي

آیت الله کعبی: مساجد به جای ایجاد صندوق قرض الحسنه، اشتغال زایی کنند


آیت الله کعبی راه اندازی کارگروه اشتغال را یکی از کارهای مهم مسجد در شرایط امروزی دانست و گفت: در جنگ اقتصادی مسجد باید سنگر باشد.

اگر مساجد در این شرایط در زمینه اقتصاد هیچ نقشی نداشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در خوبی بود.

وی با تأکید بر تناسب ساختار و محتوا بیان داشت: با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی فعال، این ساختار می تواند در یک برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اجرایی شود و به هدف جامعه پردازی با محوریت مسجد و محله بینجامد؛ البته این کار نیاز به صبر و حوصله دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افتادن در دام دیوان سالاری اداری را یکی از آسیب های مجموعه های این چنینی دانست و گفت: اگر به کار خود جنبه مردمی و بعد انگیزشی بدهید حتما موفق تر خواهید بود.

از آنجا که مجموعه شما خوش فکر و برنامه ریز است، می توانید این کار را به سرانجام برسانید.

  محتوا سازی، نخستین گامی که بنیاد هدایت پیش رو خود دارد این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از کارهای مهم بنیاد هدایت را محتوا سازی برای امامان محله عنوان کرد و اظهارداشت: محتوا سازی یعنی باید نرم افزار اسلام و مکتب اهل بیت(ع) را به طور عملیاتی و به دور از تحجر و التقاط، به شبکه امامت ارائه دهید تا هدف تعالی شبکه امامت در سایه محتوای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله کعبی: مساجد به جای ایجاد صندوق قرض الحسنه، اشتغال زایی کنند

آیت الله کعبی: مساجد به جای ایجاد صندوق قرض الحسنه، اشتغال زایی کنند