مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 21:002021-03-08سياسي

تلاش اعضای شورا برای اداره قانونمند شهر ستودنی است


فرماندار قم با تقدیر از تلاش شورای اسلامی شهر قم برای اداره شهر مطابق با قانون تصریح کرد: روند مصوّبات شورای اسلامی شهر قم در دوره فعلی نشان از قانونمندی این شورا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری دوشنبه شب در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مصوّبات دوره پنجم این شورا و ضرورت بررسی این مصوبات در کمیته تطبیق فرمانداری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر قم در این دوره، تاکنون 249 مصوبه را به کمیته تطبیق ارسال کرده اند که 219 مورد از این مصوبات بدون اعتراض در آن کمیته تأیید شده و تنها در 30 مورد اشکالاتی وارد دانسته شده است.

وی با تأکید بر اینکه عملکرد دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم نمره و معدل قابل قبولی دارد اضافه کرد: روند مصوّبات این شورا، حکایت از قانونمندی آن دارد، به بیان دیگر باید گفت تلاش این شورا آن بوده که شهر با مطابق با قانون اداره کند.

فرماندار قم با اعتراف به همدلی و هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی شهر قم و اعضای کمیته تطبیق فرمانداری تصریح کرد: بدون تردید برخی از موفقیت های مدیریت شهری در دوره اخیر مرهون همین همدلی و همیاری است.

حیدری در ادامه، شهر قم را مأمن و پناهگاهی برای گرفتاران توصیف کرد و افزود: این توصیف، وظیفه همه مسؤولان شهر و استان قم را در برابر مردم سنگین تر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اعضای شورا برای اداره قانونمند شهر ستودنی است

تلاش اعضای شورا برای اداره قانونمند شهر ستودنی است