مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-08اجتماعي

خلوت را در فضای مجازی بشکنیم/ آیا فرزندمان نیاز به رژیم مصرف در فضای مجازی دارد؟


کارشناس حوزه نوجوان با تأکید بر اینکه خلوت را در فضای مجازی بشکنیم، گفت: باید والدین از فضای مجازی سر در بیاورند وگرنه سر پیچ، فرزند می رود و آنها می مانند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: وقتی پای افراد جامعه تغییر کند؛ کرونا بر خیلی از زوایای زندگی تأثیر گذاشت و یکی از این تأثیرات بر آموزش دانش آموزان بود.

وقتی خبر از کرونا نبود، اگر دانش آموزی با تلفن همراه در مدرسه رؤیت می شد، باید این وسیله ارتباطی هوشمندش را تحویل معاون مدرسه می داد و یا زنگ آخر تحویل می گرفت یا والدینش باید تحویل می گرفتند.

اما حالا آموزش و پرورش، خودش به دانش آموزان نیازمند، تلفن همراه می دهد و این موضوع به این معناست که سبک آموزش تغییر کرده است؛ اما در این زمان که تلفن همراه و تبلت تبدیل به مدرسه شده است و دانش آموز در فضای مجازی حضور دارد، آیا پیوست تربیتی هم اندیشیده شده است؟ آیا دانش آموز در حواشی درس خواندن در کانال و سایت آموزشی اش، سری به سایت های متنوع دیگر نمی زند؟ در این فضا چه باید کرد؟ * باید در ابتدا فضای مجازی را امن کرد محمدصالح جباری کارشناس حوزه نوجوان در خصوص راه های مراقبت از دانش آموزان در فضای مجازی، در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس اظهار کرد: به نظرم نکته اول، مطلب پنهانی نیست و همه به آن مشرف هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلوت را در فضای مجازی بشکنیم/ آیا فرزندمان نیاز به رژیم مصرف در فضای مجازی دارد؟

خلوت را در فضای مجازی بشکنیم/ آیا فرزندمان نیاز به رژیم مصرف در فضای مجازی دارد؟