مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:452021-03-08سياسي

مسوولان پیگیر مطالبات کارگری باشند


سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: همه مسوولان موظفند مطالبات جامعه کارگری را پیگیری نمایند و با تعامل و توضیح مناسب به کارگران از هرگونه تجمع غیرقانونی جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همه مسئولان موظفند با تعامل و توضیح مناسب به جامعه کارگری نسبت به جلوگیری از هرگونه تجمع اقدام کنند.

وی افزود: برگزاری تجمعات غیر قانونی به هیچ وجه مورد تایید فرمانداری نیست و کارگران را به پیگیری حقوق خود صرفاً از مجاری قانونی توسط نمایندگان خود توصیه می کنیم.

البته در صورت شکل گیری هرگونه تجمع، بالاترین رده سازمانی مربوطه موظف به حضور در تجمعات کارگری و توضیح به کارگران خواهد بود.

سرپرست فرمانداری ماهشهر خاطرنشان کرد: شرکت ها، ارگان ها، سازمان ها و ادارات مکلف به رعایت کامل حق و حقوق کارگران هستند و برابر قوانین کار باید عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  صبح امروز کارگران بخش فرآورده های نفتی ماهشهر در اعتراض به وضعیت خود تجمع کردند.

  گفتنی است، تجمعات کارکنان سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شرکت تهران جنوب و شهرداری بندرماهشهر بخشی از اعتراضات کارگری در یک ماه اخیر در شهرستان بندرماهشهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان پیگیر مطالبات کارگری باشند

مسوولان پیگیر مطالبات کارگری باشند