مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-08سياسي

300 اصله نهال به یاد شهدا در ورامین و پیشوا کاشته شد


در هفته درختکاری و منابع طبیعی با حضور مسؤولان شهرستان پیشوا و ورامین بیش از 300 اصله نهال به یاد شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت در محوطه سپاه پیشوا و روستای رستم آباد ورامین کاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مراسم کاشت نهال های هم عهدی با شهدا بعدازظهر امروز به مناسبت روز درختکاری با یاد و نام هر شهید یک درخت در روستای رستم آباد شهرستان ورامین با حضور مسؤولان در امامزاده این روستا برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی بسیار به حفظ درختان و ارزش آن ها اشاره شده است، افزود: شهرداری ها و دهیاری ها با بهره گیری از ظرفیت منابع طبیعی می توانند نسبت به نهال کاری روستاها و شهرها اقدام و موجب احیای درختان منطقه شوند.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار بدون حفظ منابع طبیعی اتفاق نخواهد افتاد، گفت: تنها راه نجات زمین از آلودگی های زیست محیطی توجه به حفظ درختان و روی آوردن به کاشت درخت است که این ایام بهترین فرصت برای این کار محسوب می شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان بیان کرد: حفظ منابع طبیعی منجر به رشد و تعالی کشور می شود ، لذا انتظار می رود رسانه ها نیز مردم را به حراست از درختان تشویق و ترغیب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 اصله نهال به یاد شهدا در ورامین و پیشوا کاشته شد

300 اصله نهال به یاد شهدا در ورامین و پیشوا کاشته شد