مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-08اقتصادي

خیران 100 میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی کمک کردند


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه در 11 ماهه امسال 611 میلیارد تومان در قالب خدمات مختلف برای مددجویان هزینه شده، گفت: خیران نیز یکصد میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی کمک کرده اند.

- ایسنا/کردستان مدیر کل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه در 11 ماهه امسال 611 میلیارد تومان در قالب خدمات مختلف برای مددجویان هزینه شده، گفت: خیران نیز یکصد میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی کمک کرده اند.

محمد رسول شیخی زاده صبح امروز در نشست هم اندیشی با اموربانوان استانداری با موضوع تشریح طرح پویش ایران مهربان و هر کارمند حامی یک کودک معنوی عنوان کرد: هم اکنون حدود 9 هزار کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

وی افزود: از 73 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد 32 هزار خانوار دارای سرپرست زن هستند.

شیخی زاده با بیان اینکه 20 هزار دانش آموز، 3 هزار دانشجو و 3 هزار بیمار زمین گیر و صعب العلاج نیز جزو مددجویان این نهاد هستند، تصریح کرد: همچنین 52 هزار نفر از مددجویان را سالمندان تشکیل می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه در 11 ماهه نخست امسال در قالب خدمات مختلف 611 میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان این استان هزینه شده است، افزود: در کنار اعتبارات دولتی خیران نیز یکصد میلیارد تومان در قالب زکات، صدقات، طرح اکرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران 100 میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی کمک کردند

خیران 100 میلیارد تومان به نیازمندان کردستانی کمک کردند