مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:552021-03-08دانش

اشتغال 300 هزار نفر در بخش تعاون


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: خوشبختانە بیش از 300هزار نفر شاغل در بخش تعاون داریم که اگر این ارزش آفرینی و این آموزش درست بین اعضای تعاونی شکل بگیرد یک انقلاب در ارزش آفرینی ایجاد می شود.

- ایسنا/کردستان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: خوشبختانە بیش از 300هزار نفر شاغل در بخش تعاون داریم که اگر این ارزش آفرینی و این آموزش درست بین اعضای تعاونی شکل بگیرد یک انقلاب در ارزش آفرینی ایجاد می شود.

عادل صلواتی امروز (18اسفند)در وبینار کرسی تعاون و کارآفرینی که با همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد؛ اظهار کرد: در بحث مدیریت دولتی سازمان های دولتی بسیار پایبند قواعد زائد بروکراسی هستند که مانع حرکت در عمل می شود و علت آن معمولا این است که هدف در سازمان های دولتی کمرنگ و گم می شود و عارضه ای تحت عنوان جابه جایی هدف بوجود می آید.

وی افزود: سازمان های دولتی در تمام دنیا به مرور هدف خود را فراموش کردند و تنها هدف تبدیل به حفظ قوانین و در نهایت با یک شکل و شمایل از بروکراسی مواجه هستیم که یک مدل معیوب و ناقص و نارس از بروکراسی که نتیجە آن کم کاری دستگاه ها، کارایی کمتر، با هزینە های بیشتر و بهرەوری بسیار پایین آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 300 هزار نفر در بخش تعاون

اشتغال 300 هزار نفر در بخش تعاون