مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-08بين الملل

واکنش بایدن به سفر پاپ به عراق/ از واقعیت جنایات آمریکا تا ژست های تکراری


«جو بایدن» امروز بدون اشاره به تشکیل گروهک تکفیری- تروریستی داعش توسط دولت مردان کشورش به اذعان دونالد ترامپ، به سفر پاپ فرانسیس به عراق واکنش نشان داد.

- جو بایدن امروز بدون اشاره به تشکیل گروهک تکفیری- تروریستی داعش توسط دولت مردان کشورش به اذعان دونالد ترامپ، به سفر پاپ فرانسیس به عراق واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبگاه کاخ سفید امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای به نقل از جو بایدن رییس جمهور آمریکا بدون اشاره به جنایت های این کشور علیه مردم عراق در اشاره به سفر اخیر پاپ فرانسیس اعلام کرد: عراق کشوری است که غرق در تنوع مذهبی و قومی است.

همچنین این کشور، محل زندگی یکی از قدیمی ترین و متنوع ترین جوامع مسیحی در جهان است.

رییس جمهور آمریکا با سوء استفاده از این سفر در راستای پوششی بر اقدامات خصمانه واشنگتن اضافه کرد: سفر پاپ فرانسیس برای این کشور دیدار تاریخی و خوش آمدی بود.

همانطور که پاپ فرانسیس خود گفت، این پیام مهمی را ارسال کرد که برادری با دوام تر از برادر کشی، امید قدرتمندتر از مرگ و صلح با قدرت تر از جنگ است.

جو بایدن که می داند ننگ تشکیل گروهک تکفیری- تروریستی داعش توسط دولت مردان کشورش به اذعان دونالد ترامپ را جهانیان به یاد دارند، گفت: دیدار پاپ فرانسیس از مکان های مذهبی باستانی از جمله زادگاه (حضرت) ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بایدن به سفر پاپ به عراق/ از واقعیت جنایات آمریکا تا ژست های تکراری

واکنش بایدن به سفر پاپ به عراق/ از واقعیت جنایات آمریکا تا ژست های تکراری