مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-08بين الملل

واشنگتن انصارالله یمن را به «عدم جدیت در صلح» متهم کرد


علی رغم فراخوان های مکرر جنبش انصارالله یمن برای برقراری صلح در این کشور، واشنگتن بدون برداشتن هیچ گام عملی در این خصوص مدعی شد که صنعاء در برقراری صلح جدی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام وزارت خارجه آمریکا، شامگاه امروز (دوشنبه)، در گفت و گو با شبکه بیانگر عدم جدیت آنها در برقراری صلح است .

این مقام وزارت خارجه آمریکا که اشاره ای به نام او در این گزارش نشده، با غیرقابل قبول و خطرناک خواندن حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه عربستان سعودی، آنها را به هدف قرار دادن غیرنظامیان از جمله تبعه های آمریکایی متهم کرد آن هم بدون اشاره به این موضوع که سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن به منظور حفظ جان شهروندان عربستانی بارها در بیانیه های خود از مردم این کشور خواسته است، از اماکنی که ائتلاف سعودی از آنها به عنوان اهداف نظامی استفاده می کند، فاصله بگیرند.

این ادعاها در حالی علیه ارتش و کمیته های مردمی یمن مطرح شده است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرده است تمام حملات علیه مواضع نظامی ائتلاف سعودی بوده و تا زمان ادامه محاصره و تجاوزها علیه این کشور، حملات ارتش یمن علیه عربستان سعودی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن انصارالله یمن را به «عدم جدیت در صلح» متهم کرد

واشنگتن انصارالله یمن را به «عدم جدیت در صلح» متهم کرد