مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-08سياسي

نقش دفتر یونسکو در حل مشکلات شهر همدان مشخص شود


همدان_ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: باید مشخص شود دفتر یونسکو قرار است کدام یک از مشکلات شهر همدان را حل کند.

- حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اساساً تأسیس هر مجموعه بین المللی در شهر کهنی همچون همدان با مردمانی متدین باید دارای توجیه دقیق و درست دینی و ملی باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که به دنبال این اقدام هستند باید منافع حاصله توسط این اقدام را به مردم بگویند، ادامه داد: همه نخبگان سیاسی و فرهنگی در سراسر جهان می دانند که یکی از دروازه های نفوذ جریانی و نخبگانی برای تغییر هویت و باورهای جوامع مستقل این نهادها و سازمان های بین المللی است.

نظیری با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب بر نفوذ فکری و جریانی در میان نخبگان، ادامه داد: دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان اولویت های بسیاری برای حل مشکلات مردم و مسائل روزمره و فرهنگی دارد که به نظر می رسد اساساً طرح چنین مسائلی نظیر تأسیس دفتر یک نهاد بین المللی فرهنگی که مأمور ترویج فرهنگ منحط غربی است جایی در این اولویت ها ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه متولیان و مطرح کنندگان این مسئله ابتدا باید توجیه و استدلال خود را مطرح کنند، افزود: نهادهای بین المللی فرهنگی همگی زیر چتر ابرقدرت ها بخصوص اندیشکده های فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش دفتر یونسکو در حل مشکلات شهر همدان مشخص شود

نقش دفتر یونسکو در حل مشکلات شهر همدان مشخص شود