مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 15:002021-03-08اجتماعي

مرکز ماده 16 بانوان تبریز، ظرفیتی بزرگ برای افراد درگیر با اعتیاد است


مدیرکل بهزیستی استان با بیان این که مرکز ماده 16 بانوان ظرفیت بزرگی برای بانوان معتاد است، گفت: این مرکز بستری مناسب برای درمان، بازتوانی و حرفه آموزی بانوان درگیر با اعتیاد بوده و بعد از بازتوانی می توانند از این مرکز ترخیص شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی استان با بیان این که مرکز ماده 16 بانوان ظرفیت بزرگی برای بانوان معتاد است، گفت: این مرکز بستری مناسب برای درمان، بازتوانی و حرفه آموزی بانوان درگیر با اعتیاد بوده و بعد از بازتوانی می توانند از این مرکز ترخیص شوند.

فرگل صحاف در حاشیه افتتاح مرکز ماده 16 بانوان تبریز در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که راه اندازی این مرکز نشانگر نتیجه ی مشارکت چندین دستگاه و خرد جمعی به ریاست استانداری است، اظهار کرد: مرکز ماده 16 بانوان تبریز با زیربنای 1200 متر مربع در کنار مرکز ماده 16 مردان، با ظرفیت نگهداری 100 نفر از بانوان معتاد راه اندازی شده است، ولی می توان با افزایش ظرفیت آن در نگهداری بانوان معتاد سایر استان ها در شمال غرب کشور نیز اقدام کرد.

وی با اشاره به هدف راه اندازی مرکز ماده 16 بانوان تبریز، گفت: نگهداری از معتادان متجاهر یکی از اهداف راه اندازی این مرکز در وهله ی اول است؛ هرچند در سطح شهر زن معتاد متجاهری که از طریق نیروی انتظامی دستگیر و به مرکز منتقل شود، وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز ماده 16 بانوان تبریز، ظرفیتی بزرگ برای افراد درگیر با اعتیاد است

مرکز ماده 16 بانوان تبریز، ظرفیتی بزرگ برای افراد درگیر با اعتیاد است