مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:452021-03-08حوادث

اعمال محدودیت های کرونایی در 6 ایستگاه ورودی به استان ایلام


با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان های همجوار و به ویژه استان خوزستان، در 6 ایستگاه ورودی استان محدودیت های کرونایی اعمال خواهد شد.

- سرهنگ رضا همتی زاده عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام از اعمال محدودیت های کرونا یی در استان به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا در استان های همجوار خبر داد و گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان های همجوار و به ویژه استان خوزستان، پلیس راه انتظامی استان به همراه عوامل انتظامی در 6 ایستگاه ورودی استان مستقر و نسبت به کنترل وسایل نقلیه اقدام می کنند.

وی افزود: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا ورود وسایل نقلیه شخصی با پلاک استان خوزستان به داخل استان ممنوع بوده و در صورت مشاهده نسبت به عودت آنها اقدام می شود.

   رییس پلیس راه استان ایلام گفت: از ابتدای آذر ماه تا کنون بیش از 50 هزار دستگاه وسیله نقلیه مورد ارشاد و عودت شده اند.

    وی تصریح کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از تردد به استان های جنوبی کشور به ویژه استان خوزستان به منظور پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس اجتناب کنند.

 سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، هم استانی های عزیز نهایت همکاری را با عوامل پلیس راه و انتظامی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های کرونایی در 6 ایستگاه ورودی به استان ایلام

اعمال محدودیت های کرونایی در 6 ایستگاه ورودی به استان ایلام