مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08سياسي

مدیریت جهادی بر گرفته از تجربیات دفاع مقدس است


مدیریت جهادی بر گرفته از تجربیات دفاع مقدس است که اولین ویژگی آن پیش بینی است، زیرا فرماندهان در میدان جنگ نمی توانند بدون پیش بینی اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در هفتمین همایش تقدیر از مدیران جهادی که در مجلس سابق برگزار شد، با بیان اینکه مدیریت جهادی مولود انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس مدیریت جهادی است؛ مدیریتی که طی دویست سال خلاقیت، آزادی و فعالیت را از او گرفته بودند اما در دو رویداد مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بازگشت و توانست خود را در آینه به خوبی ببیند و روی پای خودش بایستد و به دنبال آن نحوه اداره جامعه را درک کند تا بتواند در مسیر صحیح قرار بگیرد زیرا ما نمی توانیم مسیری که دیگران برای ما تعیین می کنند را طی کنیم.

رضایی افزود: ما در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی فهمیدیم که باید راه خود را خودمان طی کنیم البته متأسفانه به دلایلی در حوزه اقتصاد این موضوع را گم کرده ایم که باید به این اصل مهم بازگردیم؛ ما باید به صورت پیوسته و یک جریان واحد از مرکز تا نقاط مختلف به صورت الگو و یکپارچه مدیریت جهادی را طی کنیم.

وی موفقیت های به دست آمده در ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس را نمونه عملی مدیریت جهادی دانست و گفت: بعد از خروج کنسرسیوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی بر گرفته از تجربیات دفاع مقدس است

مدیریت جهادی بر گرفته از تجربیات دفاع مقدس است