مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08اقتصادي

فصل نوی نگاه اقتصادی رسانه ای در وقت صبح


زمانه طوری شده که حتی اگر تنها یک هزاری هم در جیبتان داشته باشید، با اقتصاد و اخبار بورس و قیمت گوشت و مرغ و دلار سروکار دارید.

صبح که بیدار می شوید با سیل اخبار ریز و درشت و راست و دروغ اقتصادی مواجه می شوید که اگر خوب به شما عرضه نشده باشند شاید روزتان را خراب کنند.

البته صبح، وقت مناسبی است برای مرور اخبار؛ مخصوصا اگر شغل کسی ایجاب کند که دورادور اخبار ریز و درشت حوزه ی اقتصاد، سیاست، فرهنگ و جامعه را زیر نظر داشته باشد.

خبری که به وقت صبح خوانده می شود بهتر است گزیده باشد و واقعی و نه لزوما منفی تا انرژی فرد تا پایان روز با خواندن آنها کم نشود.

اینجاست که لحن اخبار و گزینش فکر شده آن می تواند در دنیایی که حجم اخبار بد بسیار فراتر از طاقت نوع بشر رفته، شهروندان را مطلع ِ غیرافسرده نگاه دارد.

شهروندانی که از هجوم اخبار بد به کنج انزوای بی خبری فرو نروند.

اخیرا سایت خبری - تحلیلی وقت صبح چنین راهی را دنبال کرده است.

وقت صبح www.

vaghtesobh.

com) ) با کادر جوان خود قصد انجام این مهم را پیدا کرده تا بتواند مخاطبان خود را به روز نگه دارد همزمان آن ها را افسرده و غمگین نکند.

به همین دلیل مهم است که وقت صبح به فرهنگ و هنر به عنوان حوزه ای که کمتر درگیر تنش است اهمیت بسیاری می دهد؛ تا از این طریق روان خوانندگان فرصت استراحت و آرامش داشته باشد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل نوی نگاه اقتصادی رسانه ای در وقت صبح

فصل نوی نگاه اقتصادی رسانه ای در وقت صبح