مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:052021-03-08سياسي

تذکر 10 عضو شورای شهر به شهردار مشهد/ تغییر نام خیابان «پیام» به «مهندس»


امروز 10 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر با موضوع دفاع مناسب در کمیسیون ماده پنج از طرح های تفصیلی پیشنهادی و لوایح تایید شده شورای اسلامی شهر و تعیین تکلیف طرح های باقی مانده به محمدرضا کلایی، - تذکر 10 عضو شورای شهر به شهردار مشهد/ تغییر نام خیابان پیام به مهندس ایسنا/خراسان رضوی امروز 10 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر با موضوع دفاع مناسب در کمیسیون ماده پنج از طرح های تفصیلی پیشنهادی و لوایح تایید شده شورای اسلامی شهر و تعیین تکلیف طرح های باقی مانده به محمدرضا کلایی، شهردار مشهد تذکر دادند.

همچنین نام خیابان پیام حد فاصل بلوار ارشاد تا بلوار شهید دستغیب به نام "مهندس" تغییر پیدا کرد.

امروز در صدوبیست وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، دستورکار جلسه با تذکر اعضای شورای شهر به شهردار آغاز شد.

در ابتدای جلسه، 10 نفر از اعضای شورا با موضوع دفاع مناسب در کمیسیون ماده پنج از طرح های تفصیلی پیشنهادی و لوایح تایید شده شورای اسلامی شهر و تعیین تکلیف طرح های باقی مانده به محمدرضا کلایی، شهردار مشهد تذکر دادند.

تغییر نام خیابان پیام مشهد به نام مهندس طرح تغییر نام خیابان پیام، حدفاصل بلوار ارشاد تا بلوار شهید دستغیب به نام خیابان مهندس که به مناسبت روز مهندس هفته گذشته به شورای شهر آمد و دوبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر 10 عضو شورای شهر به شهردار مشهد/ تغییر نام خیابان «پیام» به «مهندس»

تذکر 10 عضو شورای شهر به شهردار مشهد/ تغییر نام خیابان «پیام» به «مهندس»