مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-08سياسي

خبر خوش فرمانده نیروی دریایی ارتش برای سال 1400


فرمانده نیروی دریایی ارتش از الحاق نخستین هاورکرافت ساخت کشور به ناوگان نیروی دریایی ارتش، توسط متخصصین جوان ایرانی در سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز - دوشنبه - در جمع معاونین فرماندهان نداجا با تاکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش با حضور جوانان متخصص و با ایمان توانسته است در تمام حوزه های تجهیزاتی و عملیاتی به خودکفایی کامل برسد، گفت: انشاءالله در سال آینده اولین هاورکرافت ساخت کشور جمهوری اسلامی ایران به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش مرکب امنیت دریایی بین دو نیروی دریایی ایران و روسیه در شمال اقیانوس هند در سال جاری خاطرنشان کرد: بازتاب برگزاری این رزمایش در سطح ملی و بین المللی برای کل نیروهای مسلح و همچنین برای کشور بسیار اثربخش و امیدوار کننده بود و پیام آن برای کشورهای دوست و همسایه، صلح و دوستی و برای دشمن، نمایش اقتدار دریایی و امنیت جمعی توسط کشورهای حاشیه اقیانوس هند بدون حضور بیگانگان وکشورهای فرامنطقه ای بود.

موشک های عمودپرواز روی شناورهای سطحی نصب می شود دریادار خانزادی مسیر پیشرفت و فناوری های به روز دنیا در حوزه موشکی در نیروی دریایی ارتش را بسیار مطلوب دانست و افزود: امروز تمام یگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش فرمانده نیروی دریایی ارتش برای سال 1400

خبر خوش فرمانده نیروی دریایی ارتش برای سال 1400