مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:552021-03-08اقتصادي

احداث 7 پروژه فرهنگی اجتماعی در پردیس/ متروی پردیس کلنگ زنی می شود


مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اختصاص حدود 5 هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت ها گفت: متروی پردیس از اولویت های اصلی و نیاز اولیه شهرهای جدید برای اتصال ایمن به شهر تهران بود که طی روزهای آتی کلنگ زنی این پروژه در پردیس انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سیدمهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی و رونمایی از پروژه های فرهنگی شرکت عمران پردیس با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر این شرکت، اظهار کرد: با نگاه خوب و بلند مسؤولان شهرستان زیرساخت های اساسی شهر پردیس حل و یا تعیین تکلیف شده است که یکی از معضلات ما تصفیه خانه شماره دو بود که با تلاش های انجام گرفته عملیات اجرایی آن آغاز شده و خطوط خوبی در حوزه روبنایی خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اضافه کرد: امروز در حوزه فرهنگی اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان در فاز 11 در زمینی به مساحت یک هزار و 868 متر مربع و زیربنای یک هزار و 708 مترمربع و پروژه کتابخانه فاز 11 در زمینی به مساحت یک هزار و 670 متر مربع و با هفت و نیم میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می شوند.

هدایت تصریح کرد: کلنگ زنی کانون پرورش فکر کودکان فاز 8 در 818 مترمربع زمین و زیربنای 658 مترمربع با 3 میلیارد تومان اعتبار و پارک کشاورزی(مزرعه شهروندی) در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 7 پروژه فرهنگی اجتماعی در پردیس/ متروی پردیس کلنگ زنی می شود

احداث 7 پروژه فرهنگی اجتماعی در پردیس/ متروی پردیس کلنگ زنی می شود