مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-08اجتماعي

طراحی سامانه ای برای آشنایی دانش آموزان با زندگینامه شهدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی در مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله های روشن، یادواره 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی اظهار کرد: - مدیرکل فرهنگی هنری، اردو ها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه ای در نظر می گیریم که کار مشترکی با بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است تا تمام زندگی نامه شهدا را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی در مراسم اختتامیه دومین دوره طرح ملی لاله های روشن، یادواره 40 هزار شهید دانش آموز و فرهنگی اظهار کرد: امروز یک روز باشکوه و با عظمتی در آموزش و پرورش است چرا که 36 هزار شهید دانش آموز و 4 هزار شهید فرهنگی ناظر فعالیت ها و تلاش های ما در ادامه مسیر شهادت هستند.

وی افزود: اداره کل فرهنگی و هنری و معاونت پرورشی به خانواده های شهید توجه ویژه ای دارد و تصمیم گرفتیم 15 میلیون دانش آموز، یک میلیون فرهنگی، 30 میلیون اولیا و انجمن اولیا و مربیان را با شهدا آشنا کنیم.

رمضانی اشاره کرد: اگر در معاونت پرورشی و فرهنگی موفقیتی بوده است به دلیل برگزاری برنامه هایی از جنس شهادت است.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردو ها و فضای پرورشی ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید دارد ما برای دانش آموزان الگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه ای برای آشنایی دانش آموزان با زندگینامه شهدا

طراحی سامانه ای برای آشنایی دانش آموزان با زندگینامه شهدا