مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-08اجتماعي

مسیر آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت از مسیر راهیان نور می گذرد


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معتقد است که مسیر آشنایی دانش آموزان ما با فرهنگ مقاومت و مبارزه با تهاجم فرهنگی از راهیان نور می گذرد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان معتقد است که مسیر آشنایی دانش آموزان ما با فرهنگ مقاومت و مبارزه با تهاجم فرهنگی از راهیان نور می گذرد.

محمد دستورانی در ارتباط زنده با دانش آموزان از طریق سامانه شاد ضمن قدردانی از همه کسانی که با اعتقاد تلاش کردند تا در شرایط پیچیده و کرونایی کشور، امر مهم تربیت و فرهنگ سازی در عرصه ایثار و شهادت تعطیل نشود، از رزمندگان، ایثارگران و شهدای ایران اسلامی به عنوان افرادی یاد کرد که هفت خوان عشق را در گام اول انقلاب به خوبی و عمل کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اردوی راهیان نور یکی از مهم ترین راهبردهای فرهنگی برای تقویت قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران در جامعه دانش آموزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هفت ساحت تربیتی دارد که اولین ساحت آن اعتقادی، انقلابی و ساحت معنویت است، افزود: سرزمین راهیان نور و یادمان های شهیدان والامقام در غرب و حنوب کشور، در وسعت سرزمینی خود، نمایشگاهی از اخلاق، معنویت، ایثارف شهادت، ولایت مداری، انقلابی گری و قناعت و تواضع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت از مسیر راهیان نور می گذرد

مسیر آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت از مسیر راهیان نور می گذرد