مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-08حوادث

کلاهبرداری به بهانه به روز رسانی اپلیکیشن شاد


استفاده از اپلیکیشن شاد برای کلیه دانش آموزان رایگان است و به روز رسانی آن با پرداخت هزینه، شگرد جدید کلاهبرداران سایبری است .

- ایسنا/کرمان رییس پلیس فتا استان گفت: استفاده از اپلیکیشن شاد برای کلیه دانش آموزان رایگان است و به روز رسانی آن با پرداخت هزینه، شگرد جدید کلاهبرداران سایبری است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان سرهنگ امین یادگار نژاد اظهار کرد: در روزهای پایانی سال شاهد ارسال پیامک هایی با عنوان به روز رسانی اپلیکیشن شاد از سوی برخی مجرمان سایبری هستیم، در این پیام ها از دانش آموزان خواسته شده اپلیکیشن شاد خود را به روز کرده و برای به روزرسانی هم باید 2000 تومان هزینه پرداخت کنند و در غیر این صورت اپلیکیشن شاد آنها غیر فعال شده و دیگر خدماتی به آنها ارائه نمی دهد.

وی افزود: این پیام ها از سوی مجرمان سایبری برای دانش آموزان ارسال می شود و هدف آنها چیزی جز کلاهبرداری و سرقت اطلاعات بانکی نیست.

یادگارنژاد بیان کرد: دانش آموزان و خانواده های آنها اصلا به این پیام ها توجه نکنند و به لینک های ارائه شده در این پیام ها مراجعه نکنند، چرا که درگاه های معرفی شده در این پیام ها درگاه فیشینگ بوده و برای سرقت اطلاعات بانکی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه به روز رسانی اپلیکیشن شاد

کلاهبرداری به بهانه به روز رسانی اپلیکیشن شاد