مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:052021-03-08حوادث

قتل پدر 80 ساله به دست پسر در کاکی


فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: فرزندی که پدر 80 ساله خود را در یکی از محله های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار کرد: در آذر ماه سال 99 گزارشی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک فردی در منزل فرزندش در یکی از محله های شهر کاکی به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل، مشخص شد پیرمرد 80 ساله روی زمین افتاده و فوت کرده است.

در این رابطه بررسی های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز و جسد برای معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در استان بوشهر اضافه کرد: در تحقیقات اولیه، با توجه به وجود آثار کبودی و گذشت زمان از فوت پیرمرد 80 ساله، احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود.

سرهنگ صیادی اضافه کرد: پس از وصول نتیجه کالبد شکافی که نظریه جنایی بودن مرگ پدر 80 ساله را تأیید کرد، کارآگاهان پلیس آگاهی به یکی از فرزندان متوفی مظنون و با هماهنگی با مرجع قضایی نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در تحقیقات فنی و تخصصی به قتل پدرش با استفاده از ضربه های متعدد وارده به قسمت های بدن متوفی با چوب معترف شد و انگیزه خود را از قتل، اختلافات مالی با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل پدر 80 ساله به دست پسر در کاکی

قتل پدر 80 ساله به دست پسر در کاکی