مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:502021-03-08فرهنگي

تفاوت های اکران فیلم شهاب حسینی در ایران و آمریکا


تهیه کننده فیلم «آن شب» معتقد است که با توجه به ظرفیت های دیگری که برای اکران در کشورهای دیگر استفاده می شود، دست اندرکاران ایجاد زیرساخت اکران در ایران بسیار سنتی عمل می کنند.

- جی پلاس ، محمد درمنش که مدتی است فیلم آن شب به کارگردانی کوروش آهاری را در سینماها روی پرده برده است، درباره وضعیت فروش فیلم خود گفت: فعلا از میزان استقبال راضی هستیم و یکی از مهم ترین دلایلش این بود که با توجه به شروع اکران فیلم از 29 ژانویه در امریکا منطقی نبود که بخواهیم نمایش فیلم در ایران را به تعویق بیاندازیم، چون ممکن بود آسیب هایی مثل انتشار نسخه قاچاق متوجه فیلم شود.

نکته دیگری هم که سبب رضایت ما از اکران فیلم شده روند صعودی تعداد سالن های سینما از زمان شروع اکران در ایران ست که رو به افزایش بوده؛ یعنی وقتی کار را شروع کردیم حدود 20 تا 25 سینما قرارداد بسته بودند اما الان تعداد به 70 سینما نزدیک شده است.

ایسنا نوشت؛ وی ادامه داد: در فیلم هایی از جنس آن شب که در ژانر دلهره هستند، بیشترین تاثیر تبلیغ از سوی خود تماشاگرها اتفاق می افتد چون با نوع رنگ و تصویر و صدای فیلم باید در سینما دیده شود و معمولاً مخاطبانی که فیلم را دیده اند به مخاطبان بعدی توصیه می کنند که آن را حتما روی پرده ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت های اکران فیلم شهاب حسینی در ایران و آمریکا

تفاوت های اکران فیلم شهاب حسینی در ایران و آمریکا