مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-08اجتماعي

فعالیت 26 مرکز در حوزه درمان و کاهش آسیب در زنجان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت 26 مرکز در حوزه درمان و کاهش آسیب در زنجان خبر داد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در استان اظهار کرد: افراد داوطلب از محله های شهری یا روستایی، محیط های کاری یا محیط های آموزشی هستند که با هدف پیشگیری از بروز اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی حاصل از آن براساس نیازهای محله و تحت نظارت بهزیستی و با هدایت یک تسهیل گر محلی اجتماع محور در زمینه پیشگیری از اعتیاد فعالیت می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 210 هزار نفر از شهروندان در قالب طرح اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد از خدمات آموزشی بهره مند شده اند، گفت: طرح اجتماع محور سالیانه و مستمر در سطح استان و در محیط های شهری، روستایی، آموزشی و محیط های نظامی اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: تیم های تشکیل شده در محیط های تحت پوشش اداره کل بهزیستی 227 تیم شامل (135 تیم در محلات شهری، 67 تیم در محلات روستایی، 13 تیم در محیط آموزشی، 12 تیم در محیط کاری) است.

محمدی قیداری تعداد محله های تحت پوشش برنامه اجتماع محور اداره کل بهزیستی  را 187 محیط شامل (104 محیط شهری، 49 محیط روستایی، 13 محیط آموزشی، 21 محیط کار) عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش مهارت های زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 26 مرکز در حوزه درمان و کاهش آسیب در زنجان

فعالیت 26 مرکز در حوزه درمان و کاهش آسیب در زنجان