مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:302021-03-08اقتصادي

زنجانی ها 196 میلیون تومان خرج زمستانه کتاب کردند


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح« زمستانه کتاب 99»، شهروندان این استان بیش از 196 میلیون و 700 هزار تومان صرف خرید کتاب کردند.

- زنجان -سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح زمستانه کتاب 99 ، شهروندان این استان بیش از 196 میلیون و 700 هزار تومان صرف خرید کتاب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدربیع احمدخانی افزود: طرح زمستانه کتاب از 9 تا 16 اسفندماه با مشارکت 11 کتابفروشی در استان زنجان اجرایی شد که این آمار نسبت به طرح پاییزه رشد قابل توجهی داشت.

وی با اشاره به اینکه کتابفروشی فرهنگان زنجان ، کتابکده فرهنگ ، کتابفروشی آگورا ، موسسه فرهنگی منهاج ، شهر کتاب زنجان ، دانشمندان کوچک 1 ، دانشمندان کوچک 2 ، پارسه کیدز و پاتوق کتاب زنجان از شهرستان زنجان در این طرح حضور داشتند، گفت: همچنین از شهرستان ابهر نیز کتابفروشی بهمن و حوض نیلی در طرح زمستانه مشارکت کردند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه یارانه خرید برای کتاب در این دوره هم 20 درصد بود و خریداران می توانستند از 25 درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره مند شوند، گفت: خوشبختانه مشارکت مردم در طرح زمستانه مطلوب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها 196 میلیون تومان خرج زمستانه کتاب کردند

زنجانی ها 196 میلیون تومان خرج زمستانه کتاب کردند