مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-08حوادث

کشف 76 درصدی جرایم/ امنیت مطلوب و باثبات در «پایتخت» برقرار است


رییس پلیس پایتخت از کشف بیش از 76 درصدی جرایم و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی در مراسم صبحگاه مشترک با اشاره به حوادث و رویدادهای مهم سال 99 اظهار داشت: در این سال شاهد حوادث و اتفاقات مختلفی بودیم که بحمدالله علیرغم تلاش دشمنان و فشارهای اقتصادی، سیاسی و.

سال 99 با همراهی و همدلی خوب مردم به ، عنوان داشت: این تایید و رضایت از عملکرد و رفتار شما همکاران عزیزم در حوزه های مختلف انتظامی و ترافیکی است که باید روز به روز بر اهتمام و جدیت خود در انجام وظایف محوله بیفزاییم و این مهم را تقویت کنیم.

سردار رحیمی افزود: نقش پلیس تهران در بالا بردن وجهه نیروی انتظامی در افکار عمومی نقشی بی بدیل است چون همواره شما در معرض دید و قضاوت مسئولان هستید.

وی با اشاره به کشف بیش از 76 درصد جرایم در پایتخت و کشف بیش از 26 تن انواع مواد مخدر و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس و برهم نزنندگان امنیت و آرامش مردم، بیان داشت: با تلاش شبانه روزی همکارانم امروز شاهد امنیتی مطلوب و با ثبات در پایتخت ایران سلامی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 76 درصدی جرایم/ امنیت مطلوب و باثبات در «پایتخت» برقرار است

کشف 76 درصدی جرایم/ امنیت مطلوب و باثبات در «پایتخت» برقرار است