مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:152021-03-08سياسي

واکنش مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رفتن استاندار


مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر منتشره در برخی رسانه ها، گفت: در یک سال گذشته بارها از دکتر کلانتری برای حضور در چند استان بزرگ درخواست شده است اما وی به این درخواست ها پاسخ مثبت نداده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبر منتشره در برخی رسانه ها، گفت: در یک سال گذشته بارها از دکتر کلانتری برای حضور در چند استان بزرگ درخواست شده است اما وی به این درخواست ها پاسخ مثبت نداده است.

سید محمد تقوی در واکنش به خبر “کلانتری استاندار ایلام می شود ؟ در برخی رسانه ها، افزود: کلانتری تا پایان دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود و با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

وی اظهارکرد: موضوع تلاش برای انتقال کلانتری به استان های دیگر منحصر به این خبری فعلی نیست و بارها مطرح بوده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طی بیش از یک سال اخیر بارها از دکتر کلانتری برای حضور در چند استان بزرگ درخواست شده است اما استاندار به این درخواست ها پاسخ مثبت نداده است.

تقوی خاطرنشان کرد: استاندار بنابر قول هایی که به مردم استان داده بود و با توجه به برنامه ریزی ها در سطح استانی و ملی مبتنی بر به سرانجام رساندن این قول ها مصمم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رفتن استاندار

واکنش مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رفتن استاندار