مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-08اقتصادي

90 درصد شیرآلات کشور در اردبیل تولید می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 90 درصد شیرآلات بهداشتی کشور در استان اردبیل تولید می شود و این استان به قطب تولید این محصولات تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی ظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان بخش صنعت و تجارت در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: تولیدکنندگان با غیرت استان به رغم همه کاستی ها و نامهربانی ها در یک سال اخیر تلاش کردند تا چرخ صنعت و تولید استان را به شایستگی به چرخش در بیاورند.

وی به درخشش استان اردبیل در حوزه های مختلف صنعتی و تولیدی اشاره کرد و گفت: ما تلاش کردیم تا تسهیل خاصی را در صدور مجوزها و پروانه تولید مهیا کنیم به طوری که در صدور پروانه تولید استان اردبیل رتبه اول کشور را به دست آورد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: در بخش پرداخت تسهیلات با همکاری معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت علاوه بر سهمیه 223 میلیارد تومانی استان از محل تبصره 18، موفق شدیم 45 درصد از منابع شناور این تبصره 18 را برای استان جذب کنیم.

صادقی افزود: با جذب صد درصدی منابع تبصره 18 و حتی بیشتر از این رقم بسیاری از صنعتگران و تولیدکنندگان با استفاده از این تسهیلات موفق شدند واحد تولیدی خود را به چرخه تولید و اشتغال بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد شیرآلات کشور در اردبیل تولید می شود

90 درصد شیرآلات کشور در اردبیل تولید می شود