مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-08اقتصادي

آغاز ساخت یک مجتمع بزرگ گردشگری و تفریحی در گرگان


آیین کلنگ زنی مجتمع گردشگری، تفریحی و تجاری ویستاتوس ملل با اعتبار بیش از 800 میلیارد تومان و با بنای 79 هزار متر مربع در گرگان به زمین زده شد.

- ایسنا/گلستان آیین کلنگ زنی مجتمع گردشگری، تفریحی و تجاری ویستاتوس ملل با اعتبار بیش از 800 میلیارد تومان و با بنای 79 هزار متر مربع در گرگان به زمین زده شد.

این پروژه با همکاری موسسه اعتباری ملل در 4 فاز و در مدت زمان 48 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار گلستان در این آیین گفت: تلاش ما ارتقای ظرفیت های حوزه گردشگری است و باید تلاش کنیم پروژه ها در زمان تعیین شده خود اجرا شوند که این امر موجب کاهش هزینه ها و اجرای پروژه با میزان اعتبار پیش بینی شده می شود.

هادی حق شناس با اشاره به اینکه مدیریت استانی و شهری در کنار اجرای این پروژه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم موسسه اعتباری ملل بتواند مدت زمان 48 ماهه اجرای این پروژه در 4 فاز را کاهش دهد تا ضمن صرفه جویی در هزینه ها شاهد بهره مندی هرچه سریعتر مردم باشیم.

وی تصریح کرد: ایجاد مجتمع های گردشگری، تفریحی و اقامتی می تواند موجب افزایش حضور گردشگران در این استان و بهبود اقتصاد گردشگری گلستان شود.

وی بیان کرد: امروز با حضور دکتر مونسان شاهد کلنگ زنی و افتتاح 65 پروژه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان گلستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت یک مجتمع بزرگ گردشگری و تفریحی در گرگان

آغاز ساخت یک مجتمع بزرگ گردشگری و تفریحی در گرگان