مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-08اقتصادي

پرداخت 975 میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شیبکوه


طی 11 ماهه سال جاری مبلغ 975 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت به خانواده های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند شیبکوه پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین امینی نژاد اظهار کرد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در کنار سایر خدمات این نهاد یکی از اقدامات کمیته امداد به منظور رفع مشکلات خانواده های تحت حمایت و نیازمندان جهت خودکفایی و توانمندسازی آنهاست که در همین راستا طی 11 ماهه سال جاری مبلغ 975 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت به خانواده های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند شیبکوه پرداخت شده است.

امینی نژاد افزود: بیشترین تسهیلات پرداختی مربوط به وام های کارگشایی (وام ضروری) بوده که 110 فقره با اعتبار 890 میلیون تومان در قالب کمک معیشت، تأمین هزینه های درمانی، تحصیلی، جهیزیه و سایر نیازهای مربوط به خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب پذیر بوده است، همچنین در حوزه مسکن در قالب (ودیعه و تعمیرات مسکن) 10 فقره با اعتبار 80 میلیون تومان و در حوزه تسهیلات فرهنگی و دانشجویی یک فقره با اعتبار پنج میلیون تومان به نیازمندان اعطا شده است.

رییس کمیته امداد شیبکوه به نقش مؤثر خیران و نیکوکاران در تأمین نیازهای اساسی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مردم نوع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 975 میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شیبکوه

پرداخت 975 میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شیبکوه