مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-08اجتماعي

فصلی نوین از خدمات دهی به معلولان با افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در استان سمنان


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در این استان خبر داد و گفت: همه شهرستان های استان از مزایای این مراکز نوین خدمات رسان بهره مند هستند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان از افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در این استان خبر داد و گفت: همه شهرستان های استان از مزایای این مراکز نوین خدمات رسان بهره مند هستند.

علیرضا ایزدپور در آیین افتتاح این مراسم اظهار کرد: در شهرستان شاهرود هفت مرکز مثبت زندگی، شهرستان های سمنان و دامغان هر کدام چهار مرکز، دو مرکز در شهرستان گرمسار و در شهرستان های مهدیشهر، آرادان، سرخه و میامی نیز هر کدام یک مرکز امروز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به گستره فعالیت های این سازمان حمایتی اضافه کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی، موضوع کمک به آسیب دیدگان اجتماعی و افراد دارای معلولیت در اولویت قرار گرفت و در سال 1359 سازمان بهزیستی به عنوان نهادی مولود انقلاب اسلامی با ادغام 16 سازمان، نهاد، مؤسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه ی خدمات و حمایت های غیربیمه ای و با حفظ ارزش ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت های مردم و همکاری نزدیک سازمان های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، توانمندسازی و پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلی نوین از خدمات دهی به معلولان با افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در استان سمنان

فصلی نوین از خدمات دهی به معلولان با افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در استان سمنان