مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-08اجتماعي

فصلی نوین در خدمات اجتماعی با افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در استان سمنان


مدیرکل بهزیستی استان سمنان از افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در این استان خبر داد و گفت: همه شهرستان های استان از مزایای این مراکز نوین خدمات رسان بهره مند هستند.

- ایسنا/سمنان مدیرکل بهزیستی استان سمنان از افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در این استان خبر داد و گفت: همه شهرستان های استان از مزایای این مراکز نوین خدمات رسان بهره مند هستند.

علیرضا ایزدپور در آیین افتتاح این مراسم اظهار کرد: در شهرستان شاهرود هفت مرکز مثبت زندگی، شهرستان های سمنان و دامغان هر کدام چهار مرکز، دو مرکز در شهرستان گرمسار و در شهرستان های مهدیشهر، آرادان، سرخه و میامی نیز هر کدام یک مرکز امروز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به گستره فعالیت های این سازمان حمایتی اضافه کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی، موضوع کمک به آسیب دیدگان اجتماعی و افراد دارای معلولیت در اولویت قرار گرفت و در سال 1359 سازمان بهزیستی به عنوان نهادی مولود انقلاب اسلامی با ادغام 16 سازمان، نهاد، مؤسسه و انجمن تشکیل شد تا با اتخاذ تدابیر و ارائه ی خدمات و حمایت های غیربیمه ای و با حفظ ارزش ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت های مردم و همکاری نزدیک سازمان های ذیربط، در جهت گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، توانمندسازی و پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصلی نوین در خدمات اجتماعی با افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در استان سمنان

فصلی نوین در خدمات اجتماعی با افتتاح 21 مرکز مثبت زندگی در استان سمنان