مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-08پزشكي

گوگل کارمندان شاکی را به مرخصی سلامت روانی می فرستد!


چندتن از کارمندان گوگل ادعا می کنند این شرکت در مقابل گزارش رفتارهای نژاد پرستانه و تبعیض گرایانه همکارانشان به آنها توصیه می کند مرخصی سلامت روانی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورج، چند تن از کارمندان فعلی و سابق گوگل ادعا می کنند بخش منابع انسانی این شرکت در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازرفتارهای نژادپرستانه یا تبعیض گرایانه در محیط کار، به آنها توصیه می کند مشاوره یا مرخصی سلامت روانی دریافت کنند.

طبق گزارش ان بی سی نیوز، این گروه از کارمندان برخوردهایی با همکارانشان فاش کرده اند که شامل اظهار نظرهای نژادپرستانه درباره رنگ پوست و مدل موی آنها یا آزار جنسی بوده است.

هنگامیکه آنها با بخش منابع انسانی گوگل تماس گرفتند، حتی در صورتی که شکایت آنها ارتباطی به نگرانی های سلامت روان نداشت، کارمندان بخش آنها را تشویق کردند مرخصی سلامت روانی دریافت کنند.

این خبر در حالی منتشر می شود که در ماه دسامبر گوگل یکی از محققان اخلاق هوش مصنوعی خود به نام تیمنیت گبرو را اخراج کرد زیرا درخواست یکی از مدیران برای باز پس گرفتن تحقیقی را رد کرده بود که خطرات مدل های زبانی را توضیح داده بود.

گوگل از فناوری مشابه در موتور جستجوی خود استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوگل کارمندان شاکی را به مرخصی سلامت روانی می فرستد!

گوگل کارمندان شاکی را به مرخصی سلامت روانی می فرستد!