مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-08سياسي

کمالی: بهره برداری از چاه دوم آب ژرف سیستان باعث خوشحالی مردم شد


امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویان دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: پس از اینکه هفته گذشته پیشنهادات مهم و حیاتی نماینده با تجربه سیستان در مجلس شورای اسلامی مورد تایید نمایندگان خانه ملت قرار گرفت و لقب نماینده .

- دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویان دانشگاه زابل گفت: بهره برداری از چاه دوم آب ژرف سیستان بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

امین کمالی، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویان دانشگاه زابل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: پس از اینکه هفته گذشته پیشنهادات مهم و حیاتی نماینده با تجربه سیستان در مجلس شورای اسلامی مورد تایید نمایندگان خانه ملت قرار گرفت و لقب نماینده با آبرو را برای مردم سیستان و کشور به ارمغان آورد، شروع هفته جاری نیز با به ثمر نشستن یکی از طرح های زیربنایی وی، موجب ایجاد موجی از امیدواری در دل مردم شد.

کمالی خاطرنشان کرد: انتشار خبر و فیلم بهره برداری از چاه دوم آب ژرف سیستان بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت و یک بار دیگر نشان داد که دکتر دهمرده اگر چه بی سر و صداست و در رسانه ها کمتر از وی مصاحبه، عکس و فیلمی منتشر می شود، اما همچنان پرتلاش در حال انجام کار هایی اصولی برای منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالی: بهره برداری از چاه دوم آب ژرف سیستان باعث خوشحالی مردم شد

کمالی: بهره برداری از چاه دوم آب ژرف سیستان باعث خوشحالی مردم شد