مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-08اقتصادي

حواشی ترخیص کالاهای ممنوعه/ فرار روبه جلو را تمام کنید


معاون فنی گمرک ایران با انتقاد از برخی رویه ها در جریان تعیین تکلیف کالاهای دپو شده و نادیده گرفتن حقوقی که دولت برای صاحبان کالا ایجاد کرده است گفت که ممنوعیت واردات را باید مراجع ذیصلاح به صورت مستند و قانونی اعلام و ابلاغ کنند نه اینکه یک دستگاه برای .

- حواشی ترخیص کالاهای ممنوعه/"فرار روبه جلو" را تمام کنید معاون فنی گمرک ایران با انتقاد از برخی رویه ها در جریان تعیین تکلیف کالاهای دپو شده و نادیده گرفتن حقوقی که دولت برای صاحبان کالا ایجاد کرده است گفت که ممنوعیت واردات را باید مراجع ذیصلاح به صورت مستند و قانونی اعلام و ابلاغ کنند نه اینکه یک دستگاه برای مقطعی کالایی را به هر بهانه ای ممنوع و بعد آزاد اعلام کند و صاحبان کالا بین گمرک ، بانک و وزارت صمت سرگردان شوند، متاسفانه شاهدیم حرف و عمل برخی دستگاه ها با هم یکی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی مدت اخیر با مطرح شدن وضعیت کالاهای گروه 27 که به دلیل ماندن بیش از حد در گمرک و بنادر در مواردی در آستانه فساد قرار گرفته بودند بحث هایی میان سازمان های مربوطه مطرح شده است؛ زمانی که .

البته این اعلام وزارت صمت در حالی صورت می گیرد که در سال جاری حواشی در رابطه با کالاهای غیرضروری و مجوزهای ثبت سفارش برای آنها مطرح شده بود که حتی بانک مرکزی در واکنش به این که چرا تامین ارز ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حواشی ترخیص کالاهای ممنوعه/ فرار روبه جلو را تمام کنید

حواشی ترخیص کالاهای ممنوعه/ فرار روبه جلو را تمام کنید