مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-08حوادث

دستگیری 11 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری 11 خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد.

- بزرگعلی نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طرح  آرامش با هدف دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر و به منظور پیشگیری و کاهش سرقت های خرد به مدت 24 ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان بهار اجرا شد.

وی افزود: در این طرح که با استفاده از تمام توان در سطح یگان های انتظامی به مرحله اجرا درآمد، 11 معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از آن ها کشف شد.

  فرمانده انتظامی شهرستان بهار در ادامه از توقیف یک هزار و 500 قطعه مرغ فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: با تلاش و اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بهار، یک دستگاه خودروی کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی متوقف شد.

وی افزود: با انتقال خودروی مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، یک هزار و 500 قطعه مرغ فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

نوری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد ریال برآورد کرده انده، گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 11 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهار

دستگیری 11 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهار