مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:152021-03-08اقتصادي

سهم 40 درصدی زنان سمنانی از اشتغالزایی امسال کمیته امداد


معاون مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان از سهم 40 درصدی زنان از اشتغال ایجادشده در کمیته امداد استان سمنان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان از سهم 40 درصدی زنان از اشتغال ایجادشده در کمیته امداد استان سمنان در سال جاری خبر داد.

فاطمه منصوری در جشن اشتغال 1400 فرصت شغلی بانوان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: دستگاه هایی که برای باورها و شکوفا کردن استعداد افراد کمک می کنند ازجمله کمیته امداد باید حمایت شوند.

وی با اشاره به اینکه تلاش های این نهاد حمایتی قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: گام کمیته امداد استان سمنان با یک برنامه هدفمند و مدیریت رفع فقر را در پی دارد معاون مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: طبق گزارش 40 درصد اشتغال ایجادشده توسط کمیته امداد با تعداد 1400 فرصت شغلی به بانوان اختصاص داده شده است و هرکدام از مجریان این طرح ها تعدادی افراد دیگر را مشغول به کار کردند.

منصوری با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونا تهدیدها باید به فرصت، خلاقیت و نوآوری مبدل شود، خاطرشان کرد: دغدغه ارتقا بانوان توسط استانداری وجود دارد و پیگیری می شود.

محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیزدر آیین از ایجاد 3500 فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 40 درصدی زنان سمنانی از اشتغالزایی امسال کمیته امداد

سهم 40 درصدی زنان سمنانی از اشتغالزایی امسال کمیته امداد