مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-08بين الملل

مسیر های اقتصادی آسمان ایران برای ایرلاین های جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیاوش امیرمکری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه کاهش پرواز های عبوری از آسمان ایران به دلیل باز شدن فضای عربستان برای هواپیما های قطری را داریم و با توجه به اذعان اغلب شرکت های هواپیمایی دنیا مبنی بر امن بودن .

- مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: فرودگاه های هاب مهم در اطراف ایران، فرودگاه های دبی، قطر، ترکیه و هند است، کشور جمهوری اسلامی ایران در مسیر برخی از این فرودگاه ها قرار دارد و جذابیت ویژه ای برای آن ها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیاوش امیرمکری در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه کاهش پرواز های عبوری از آسمان ایران به دلیل باز شدن فضای عربستان برای هواپیما های قطری را داریم و با توجه به اذعان اغلب شرکت های هواپیمایی دنیا مبنی بر امن بودن فضای کشور ما و همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی ایران که چهار راه ترانزیتی دنیا است، استفاده از آسمان ایران برای چه مسیر های هوایی مناسب است؟ توضیح داد: همانطور که می دانیم عامل تعیین کننده در ایجاد فرودگاه ها، جمعیت گردشگری و تقاضا برای مسافرت هوایی است از این رو کشور های منطقه نسبت به ایجاد فرودگاه های هاب اقدام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر های اقتصادی آسمان ایران برای ایرلاین های جهان

مسیر های اقتصادی آسمان ایران برای ایرلاین های جهان