مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-08سياسي

هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری برگزار می شود


دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری گفت: هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری 24 اسفندماه جاری به صورت مجازی برگزار می شود.

- دکتر احمد امیری خراسانی امروز 18 اسفندماه در نشست خبری برگزاری هشتمین کنگره ادبیات پایداری اظهار کرد: یکی از کنگره های مستمر و پایدار در کشور کنگره ادبیات پایداری است که از سال 83-82 در انجمن ادبی دفاع مقدس دانشگاه شهید باهنر کرمان برنامه ریزی شد و نخستین کنگره را در سال 84 برگزار کردیم.

وی با اشاره به اینکه کنگره هر دو سال یک بار برگزار شده و دبیرخانه دائمی در استان کرمان تشکیل شده است، افزود: هشتمن دوره کنگره سراسری ادبیات پایداری یکشنبه 24 اسفندماه جاری در دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور مدعوین محدود و به صورت مجازی در کشور برگزار می شود.

امیری خراسانی تصریح کرد: سنگ بنای اولیه کنگره، علمی - پژوهشی و دانشگاهی است و از یک سال قبل فراخوان مقاله کنگره و متناسب با موضوعات مدنظر برای افراد حقیقی، حقوقی و دانشگاه ها ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت علمی دانشگاه ها شورای علمی کنگره را تشکیل می دهند که در سال های برگزاری کنگره فعال بوده اند، بیان کرد: در هفت دوره گذشته، کنگره طی دو روز برگزار و مقالات قرائت می شد و برخی که شرایط قرائت را نداشتند، به همراه دیگر مقالاتت در کتابی به عنوان نامه پایداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری برگزار می شود

هشتمین کنگره سراسری ادبیات پایداری برگزار می شود