مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-08سياسي

فرزندان تحت پوشش طرح محسنین و ایتام کردستان نیازمند حمایت حامیان و خیران هستند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: فرزندان تحت پوشش طرح محسنین و ایتام و اکرام نیازمند حمایت بیشتر حامیان و خیران هستند و نیاز است ادارات نیز در این راستا کمیته امداد را یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رسول شیخی زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی پویش ایران مهربان که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امورات محرومین به هر کسی چه شهروند، چه خیر، چه مسئول و غیره سپرده شده به جد حمایت کرده اند.

وی با بیان اینکه آمار و ارقام مشارکت مردم علیرغم همه سختی ها قابل تقدیر بوده است، افزود: از مردم قدرشناس استان باید قدردانی کرد اما در بخش ایتام نیاز به حمایت بیشتری است.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 73 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد است که از اواخر سال 97 حدود 44 هزار خانوار بود که اکنون افزایش یافته و به 153 هزار نفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان بیان کرد: اواخر سال 97 حدود هفت میلیارد کمک معیشتی و مستمری پرداخت شد اما اکنون این رقم به 20 میلیارد رسیده است.

شیخی زاده گفت: 32 هزار خانوار زن سرپرست خانوار تحتپوشش کمیته امداد در استان داریم و 52 هزار نفر از افراد تحت پوشش را نیز سالمندان تشکیل می دهند، بالای 20 هزار افراد تحت پوشش کمیته امداد دانش آموز و سه هزار نفر دانشجو و بیش از سه هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان تحت پوشش طرح محسنین و ایتام کردستان نیازمند حمایت حامیان و خیران هستند

فرزندان تحت پوشش طرح محسنین و ایتام کردستان نیازمند حمایت حامیان و خیران هستند