مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-08سياسي

تمام تلاش مجلس برای افزایش مستمری مددجویان متمرکز است


نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، از برنامه های دولت و مجلس برای افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: - مجتبی بخشی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی باتوجه به دریافتی که دارند وضعیت مناسبی ندارند و باید مستمری آنان افزایش یابد.

وی ادامه داد: در بحث کمک معیشتی به این دو قشر، هم مجلس شورای اسلامی و هم دولت برنامه هایی دارند که باید جهت کمک به این عزیزان عملیاتی شود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ابتدا مقرر بود که به سه دهک فقیر جامعه کمک معیشتی صورت گیرد، اما اکنون به هفت دهک جامعه رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجلس برای افزایش دریافتی مددجویان متمرکز شده است، گفت: امروزه باتوجه به وضعیت اقتصادی حتی اگر مددجویان ماهیانه مبلغ یک میلیون تومان نیز دریافت کنند، این مبلغ کفاف زندگی آنان را نخواهد داد و بودجه ارائه شده ازسوی دولت نیز بسیار ضعیف است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با تلاش همکاران در کمسیون تلفیق و سپس صحن علنی مجلس بتوانیم در افزایش حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی مؤثر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام تلاش مجلس برای افزایش مستمری مددجویان متمرکز است

تمام تلاش مجلس برای افزایش مستمری مددجویان متمرکز است