مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-08اقتصادي

توسعه و بازگشایی در گذرآقانورالله نجفی ممنوع شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی کشور هر گونه توسعه و بازگشایی در گذرآقا نورالله نجفی اصفهان ممنوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاری قرآن صبح دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک رجب و به ویژه عید مبعث با بیان اینکه اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در دو بخش مسکن و شهرسازی است، اظهار داشت: این اعتبارات مستقل است و منابع جداگانه ای برای آن تعریف شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات راه و شهرسازی استان اصفهان ملی و بخشی استانی است، ابراز داشت: در سال مالی 98 در بخش راه در مجموع 76 میلیارد تومان تخصیص اعتبارات در پروژه های زیرساختی در کل استان بوده و این عدد در سال 99 به 169 میلیارد تومان افزایش یافته است.

تهاتر نداریم مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در پروژه های وزارت راه و شهرسازی تهاتر نداریم، ادامه داد: در این وزارت خانه به صورت نقدی و اوراق مشارکتی پرداختی ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مربوط به املاک و مسکن استان اصفهان در سال جاری 85 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: تاکنون 120 درصد درآمد این بخش را داشته ایم که این امر با تبدیل و یا فروش املاک محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و بازگشایی در گذرآقانورالله نجفی ممنوع شد

توسعه و بازگشایی در گذرآقانورالله نجفی ممنوع شد