مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-08سياسي

وزیر میراث فرهنگی: توجه جوانان به معماری ایرانی - اسلامی بازگشته است


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امروز با مرمت بناهای تاریخی، توجه جوانان از معماری غربی به معماری ایرانی - اسلامی بازگشته است.

- ایسنا/گلستان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: امروز با مرمت بناهای تاریخی، توجه جوانان از معماری غربی به معماری ایرانی - اسلامی بازگشته است.

علی اصغر مونسان امروز در آیین متمرکز افتتاح 320 پروژه میراث فرهنگی کشور که با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهور در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: جریان مرمت بناهای تاریخی در دولت تدبیر و امید شکل گرفت و جوانان کشور با سرمایه گذاری خرد و کلان به مرمت بناهای تاریخی ورود کردند.

وی با اشاره به اینکه مرمت بناهای تاریخی با سرمایه گذاری مردمی و حمایت دولت انجام می گیرد، افزود: با مرمت بناهای تاریخی، توجه جوانان از معماری غربی، به معماری ایرانی - اسلامی بازگشته و در واقع با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله شده است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: بسیاری از بناهای تاریخی ما بعد از مرمت تبدیل به اقامتگاه های گردشگر پذیر شده است.

مونسان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توجه جدی به گردشگری شده است، گفت: در این وزارتخانه صرفا به گردشگری فرهنگی و تاریخی توجه نشده و تنوع زیادی در گردشگری ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی: توجه جوانان به معماری ایرانی - اسلامی بازگشته است

وزیر میراث فرهنگی: توجه جوانان به معماری ایرانی - اسلامی بازگشته است