مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-08فناوري

ارائه خدمات خانگی 5G آغاز شد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آغاز فرایند تجاری سازی 5G FWA شرکت ارتباطات مبین نت و ارائه 5G برای مشترکان خانگی و سازمانی گفت: شرکت های خدمات دهنده و وزارت ارتباطات به عنوان سیاست گذار و ناظر توسعه ارتباطات باید به نیاز مردم و بازار توجه کنند .

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آغاز فرایند تجاری سازی 5G FWA شرکت ارتباطات مبین نت و ارائه 5G برای مشترکان خانگی و سازمانی گفت: شرکت های خدمات دهنده و وزارت ارتباطات به عنوان سیاست گذار و ناظر توسعه ارتباطات باید به نیاز مردم و بازار توجه کنند و متناسب با آن خدمات خود را گسترش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی درباره انتقادها نسبت به سرعت اینترنت و عدم توسعه VDSL در کشور، با بیان اینکه به جای توسعه VDSL، به سمت اینترنت خانگی 5G رفتیم، گفته بود: اولین شرکتی که این خدمات را عرضه می کند، مبین نت است.

این شرکت اولین مجموعه کاری خود را در زمینه5G خانگی در تهران افتتاح می کند و به تدریج در سال آینده نقاط بیشتری را پوشش می دهد تا ما از برنامه توسعه اینترنت خانگی خود عقب نمانیم.

در این راستا آذری جهرمی امروز و در مراسم آغاز فرآیند تجاری سازی 5G FWA شرکت ارتباطات مبین نت، اظهار کرد: حرکت در مسیر جدید خدمت رسانی به مردم را در مجموعه شرکت مبین نت چه سهامداران و چه کارکنان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات خانگی 5G آغاز شد

ارائه خدمات خانگی 5G آغاز شد