مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-08ورزشي

سرمربی شاهین چه کسی می شود؟ / مربیان بومی جایی در لیست گزینه ها ندارند


شاهینی پس از منتفی شدن بازگشت فراز کمالوند حالا به دنبال حضور یک مربی کارکشته برای نیمکت خود هستند و امری که تا چند روز آینده از میان کاندیدهای سرمربی گری مشخص خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پس از جدایی فراز کمالوند و پیوستن این مربی به استقلال تلاش ها و جلسات هیات مدیره باشگاه دارند و این بهترین فرصت خواهد بود که استارت کار را بتواند بزنند و هدایت شاهین را بر عهده بگیرند.

قطعاً حضور مربیانی مثل محمود آرامش، غلامرضا دلگرم، سعید مفتخر و… می تواند برای بازیکنان جوان بوشهری امیدوار کننده باشد و سال ها شاهد بودیم که با حضور مربیان غیر بومی نسلی از فوتبالیست های شایسته بوشهری پشت خط مانده اند و یا در نهایت برای ادامه فوتبال به تیم های دیگر رفته اند و حداقل این تجربه برای مدیران فوتبال بوشهر به اندازه کافی ثابت شده است که مربیان غیر بومی یا آن هایی که بین راه تیم را رها می کنند چه صدماتی به فوتبال بوشهر زده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شاهین در اولین دیدار خود بدون حضور سرمربی روز گذشته در اهواز مقابل استقلال ملاثانی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی شاهین چه کسی می شود؟ / مربیان بومی جایی در لیست گزینه ها ندارند

سرمربی شاهین چه کسی می شود؟ / مربیان بومی جایی در لیست گزینه ها ندارند