مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:552021-03-08سياسي

دادستان سوادکوه شمالی: به دور از جنجال آفرینی قانون شکنان پای کارایستاده ایم


دادستان عمومی و انقلاب سوادکوه با بیان اینکه به دور از جنجال آفرینی قانون شکنان پای کارایستاده ایم، گفت: با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و آسایش عمومی و نیز متعرضان به جان و مال و نوامیس مردم و هنجارشکنان وفق قانون برخورد می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی روزهای گذشته مسئله ای با عنوان ماجرای نیمه شب و دامداری پرحاشیه در در خصوص حفظ منابع طبیعی واراضی کشاورزی در این حوزه قضایی صورت گرفت به عنوان نمونه، با توجه به تفکیک غیرمجاز اراضی در منطقه انارم شهرستان سوادکوه با دستور قضایی به امور اراضی جهاد کشاورزی بیش از 60 هزار متر مربع آزادسازی شد.

این مسؤول بیان کرد: در منطقه دراسله در 10 سال گذشته کوه خواری و زمین خواری وسیعی صورت گرفته بود و با وجود فشارها وجوسازی ها به این موضوع ورود و مبارزه با کوه خواری را قاطعانه پیگیر شدیم همچنین در منطقه خطیرکوه برداشت غیرقانونی و غیرمجاز معادن صورت می گرفت که با بررسی وضعیت معادن این منطقه، برداشت غیرمجاز از معادن متوقف شد.

خانلری حفظ امنیت و آرامش شهروندان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و آسایش عمومی و نیز متعرضان به جان و مال و نوامیس مردم و هنجارشکنان وفق قانون برخورد می کنیم و در این راستا با دستور دادستانی تعداد 30 قبضه سلاح شکاری قاچاق ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان سوادکوه شمالی: به دور از جنجال آفرینی قانون شکنان پای کارایستاده ایم

دادستان سوادکوه شمالی: به دور از جنجال آفرینی قانون شکنان پای کارایستاده ایم